• checkRask levering
  • checkFri frakt over 500,-
  • checkNorsk butikk, ingen avgifter

RETUR

Hvordan returnere varer

  1. Fyll ut angrerettskjema som du har mottatt med din pakke.
  2. Legg angrerettskjema i esken sammen med det du skal returnere.
  3. Send eventuelt varene tilbake i den esken du mottok varene og sørg for at varene er godt emballert så de ikke blir skadet under transport.
  4. Send pakken med ønsket leveringsmetode til:

Cacas AS
PB 114
1411 Kolbotn

Tilbakebetaling

Når vi har mottatt og behandlet returen blir din Klarna faktura oppdatert. Har du allerede betalt fakturaen blir pengene tilbakebetalt fra Klarna innen 7-14 virkedager. Har du betalt med kort vil Klarna tilbakebetale til det kortet som ble brukt under betaling av varene.

Har varene kommet i retur fordi de er uavhentet eller nektet mottatt blir et gebyr på 300,- trukket fra det innbetalte beløpet.

Vilkår

Ved bruk av angreretten må varen leveres tilbake til selgeren uten unødig opphold og senest 14 dager fra melding om bruk av angreretten er gitt. Kjøper dekker de direkte kostnadene for å returnere varen, som for eksempel returfrakt.

For å få tilbakebetalt hele beløpet ved angrerett skal varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den. Orginalemballasjen skal være hel og uten rifter/merker.

Merk at det er spesielle bestemmelser i Angrerettloven knyttet til tidsbestemte ytelser og varer som forringes raskt, som for eksempel enkelte matvarer, hvor den generelle angrefristen ikke gjelder. I henhold til angrerettloven § 22 gjelder ikke angreretten ved avtaler om:

  • Levering av varer som forringes, eller raskt går ut på dato, 22 b);
  • Levering av forseglede varer som av hensyn til helsevern eller hygiene ikke er egnet for retur, og der forseglingen er blitt brutt etter levering, § 22 g);

Fullstendige kjøpsbetingelser finner du her.

© 1993 - 2018 Cacas. All rights reserved.