Kundeservice
Bestilling og frakt
- Pakken sendes med Bring/Posten
- Fraktpris: 79,-
- Fri frakt på bestillinger over 799,-
- Leveres innen 1-4 virkedager
- Hentes på ditt lokale Postkontor/Post i butikk
- Med sporing
- Mottaker varsles på sms og/eller e-post
- Du kan også hente pakken din på vår lagershop i Ytre Enebakk. Uavhentede pakker får ett bruddgebyr på 5%.
Du kan spore pakken din på bring.no ved å taste inn sporingsnummer som er sendt i leveringsbekreftelse på mail.
Alle bestillinger på cacas.no er bindende. Hvis du ikke henter pakken du har mottatt og den kommer i retur til oss, vil du bli belastet med et gebyr på 300,- for å dekke våre administrasjonskostnader. Dette gjelder også hvis du returnerer pakken via Posten sin app uten å hente den ut først.
Se våre kjøpsbetingelser angående uavhentede pakker.
Vi sender i utgangspunktet ikke pakker til Svalbard. Hvis en pakke går i gjennom vil mva. ikke refunderes.
Betalingsmetoder
Kortbetaling: Benytter man kredittkort eller debetkort ved betaling, trekkes kjøpssummen på kortet samme dag som bestillingen blir gjort.
Vipps: Velger du Vipps ved betaling, reserveres kjøpssummen av bestilling i Vipps.
Klarna Faktura: Velger du å betale med faktura mottar du faktura på mail når pakken sendes fra oss. Faktura forfaller i løpet av 30 dager.
Klarna Delbetaling eller konto: Ligger som et eget valg i kassen. Faktura sendes til samme mailadresse som er lagt inn med bestillingen.
Man må være fylt 18 år for å handle med Klarna faktura/delbetaling.
Kan dere sende varene i oppkrav?
Vi kan dessverre ikke sende varer i oppkrav.
Må jeg oppgi personnummer?
Nei, hvis du betaler med kort må du ikke oppgi personnummer.
Retur og reklamasjon
Hvordan returnere varer
Fyll ut angrerettskjema som du har mottatt som pdf med din ordrebekreftelse. Du finner også skjema her.
Legg varene du ønsker å returnere i egnet pappeske og sørg for at varene er godt emballert så de ikke blir skadet under transport. Utfylt returskjema legges ved i pakken. Produktene du skal returnere må være ubrukt og ligge i originalemballasjen med ubrutt forsegling.
Fraktetikett oppretter du enkelt ved å klikke deg inn på vår forhåndsutfylte
returetikett HER. Fyll ut adresseinformasjon, samt ordrenummer på bestillingen som returneres i referansefeltet helt nederst på siden. Du vil motta en QR-kode som kan vises frem hos Posten for utskrift av etiketten. Lever pakken hos Posten og ta vare på kvitteringen med sporingsnummeret.
Returkostnaden er 139,- og trekkes fra refundert beløp. Dersom refusjonsbeløpet er lavere enn 139,- vil du faktureres for dette.
Ønsker du å stå for returen selv kan returen leveres på din nærmeste Post i butikk og sendes til adressen:
Cacas AS
Osloveien 708
1914 Ytre Enebakk
Tilbakebetaling
Når vi har mottatt og behandlet returen blir din Klarna faktura oppdatert. Har du allerede betalt fakturaen blir pengene tilbakebetalt fra Klarna innen 7-14 virkedager. Har du betalt med kort vil Klarna tilbakebetale til det kortet som ble brukt under betaling av varene.
Har varene kommet i retur fordi de er uavhentet eller nektet mottatt blir et gebyr på 300,- trukket fra det innbetalte beløpet. Dette gjelder også hvis du returnerer pakken via Posten sin app uten å hente den ut først.
Vilkår
Ved bruk av angreretten må varen leveres tilbake til selgeren uten unødig opphold og senest 14 dager fra melding om bruk av angreretten er gitt. Kjøper dekker de direkte kostnadene for å returnere varen, som for eksempel returfrakt.
For å få tilbakebetalt hele beløpet ved angrerett skal varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den. Orginalemballasjen skal være hel og uten rifter/merker.
Merk at det er spesielle bestemmelser i Angrerettloven knyttet til tidsbestemte ytelser og varer som forringes raskt, som for eksempel enkelte matvarer, hvor den generelle angrefristen ikke gjelder. I henhold til angrerettloven § 22 gjelder ikke angreretten ved avtaler om:
- Levering av varer som forringes, eller raskt går ut på dato, 22 b);
- Levering av forseglede varer som av hensyn til helsevern eller hygiene ikke er egnet for retur, og der forseglingen er blitt brutt etter levering, § 22 g);
Angrerettskjema finner du her.
Fullstendige kjøpsbetingelser finner du her.
Dersom det foreligger en feil eller mangel på varen du har mottatt fra oss, må du innen rimelig tid sende en mail om dette til post@cacas.no. Husk å oppgi ordrenummer, og legg ved bilde(r) av feilen og en kort beskrivelse.
Kontakt oss
Cacas AS
Postadresse:
Postboks 114
1411 Kolbotn
Besøksadresse:
Osloveien 708
1914 Ytre Enebakk
Kontaktinfo:
Tlf: 22 47 33 90
Fax: 22 47 33 99
Mail: post@cacas.no
Kontortid: 0800-1600 alle hverdager
Organisajonsnummer: 967 426 164
Diverse
VIS OSS HVA DU LAGER & SPRE BAKEGLEDE!
Del dine bilder med @cacasnorge og #cacasnorge
Vi blir superstolte hver gang vi ser Cacas sine produkter i bruk hjemme hos dere. Del dine bilder med oss, så kommer de kanskje opp på våre nettsider. Vi ber om tillatelse til å få lov til å dele bildene før de kommer på vår side. Bildene kan ved godkjennelse publiseres på vår nettside, i sosiale medier og i e-post kommunikasjon med henvisning til opphavsmannen/kvinnens instagramkonto.
Ved å svare på vår forespørsel med #gocacas godkjenner du følgende:
Du gir Cacas (org.nr. 967 426 164), en ikke-eksklusiv, royaltyfri, tillatelse til å anvende alle bilder som du publiserer med hashtaggen #cacasnorge eller @cacasnorge og for de bilder du har svart #gocacas (nedenfor kalt «bilder») i galleriet på nettsiden (www.cacas.no), i sosiale medier og i e-post. Cacas kan aldri kreve eierskap til dine bilder og har kun rett til å anvende de i markedsføringen på cacas.no, på Cacas sine sosiale medier og i Cacas sine e-post utsendelser.
KONTAKT OSS
Hvis du ikke fikk svar på det lurte på over, så er det bare å sende oss en melding i skjemaet under, så kommer vi tilbake til deg så fort som mulig. Haster det, så er det bare å ringe oss:)